BARRA DE MENÚ

Susana RODRÍGUEZ GACIO

TRIATLETA PARALÍMPICA GALEGA

Ter unha discapacidade desde o nacemento é unha máis das moitas cualidades que teño, e iso converteume nunha persoa que ama os retos; a miña discapacidade non me define, pero é unha parte moi forte do meu carácter”. Así resume a viguesa de 33 anos, Susana Rodríguez Gacio, triatleta paralímpica que aparece ocupando a portada no último número da célebre revista TIME.

Salientar tamén o papel de Susana Rodríguez durante a pandemia da Covid-19, traballando na asistencia telefónica a pacientes, que nos últimos anos foi médica residente, especializada en Medicina Física e Rehabilitación, no Hospital Clínico Universitario de Santiago de Compostela,

Susana Rodríguez ten albinismo oculocutáneo, que se manifesta tanto na visión como na pel e o cabelo, . Ademais da súa actividade deportiva, está moi implicada na concienciación e divulgación sobre o albinismo, e colabora con entidades como ALBA.

Comenta na súa páxina web: "Con tiempo, disciplina y mucho trabajo, lo que comenzó siendo un juego terminó por convertirse en mi modo de vida. Desde el año 2010 el triatlón es la modalidad que me ha llevado a ser, entre otros logros, tres veces campeona del Mundo, y a cumplir mi sueño de participar en los Juegos Río de Janeiro".

Agora mesmo está concentrada en Lanzarote preparándose para participar nos Xogos Paralímpicos de Tokyo.


Máis informaciòn en:

GCiencia, NiusParalimpicos, Susana, VídeoWikipedia, Zen